onsdag 8. mars 2017

Mine jenter


Jeg er kvinne og dette er mine jenter.
Min drøm var alltid at jeg skulle få oppdra egne barn. Og tenk at jeg var så heldig at jeg fikk TO(!) jenter som jeg kan lære alt jeg vet.
Jeg digger at jeg kan tilbringe så mye tid med de som jeg kan. Og jeg blir mer og mer stolt av at jeg er hjemmeværende mamma. Jeg føler at jeg gjør verdens viktigste jobb med å oppdra barna mine.
 Jeg håper at jentene mine vokser opp og blir sterke og modige kvinner som følger drømmene og hjertene sine.

Gratulerer med dagen til alle kvinner, uansett hva du kjemper for.  

1 kommentar:

  1. Dere er noen nydelige jenter alle tre.
    Trodde ikke yngstejenta skulle være så stor alt.
    Men tida går så utrolig fort.
    Kos deg så godt du kan med jentene dine.
    ønsker deg alt godt ☺

    SvarSlett