fredag 3. mars 2017

Hun må komme frem.



For å være ærlig så synes jeg dette med å dele meg selv på internett er fryktelig skummelt. Men samtidig har jeg så utrolig mye jeg trenger å dele. Jeg selv blir veldig inspirert av mye som både bloggere, instagrammere og andre deler. Jeg vet at jeg også har veldig mye på hjertet og i hodet som trengs å komme ut og som kanskje kan bety noe for noen andre. Men så kommer angsten og panikken, og den slemme stemmen inni meg som forteller at dette er det ingen som trenger. "Det er ingen som er interessert i hva som betyr noe for deg". Og "hvorfor deler hun dette?", eller "hvem tror hun at hun er?" Jeg går opp og ned med inspirasjon og depresjon.

På grunn av denne berg og dalbanen er jeg nå 28 år og har til tider veldig liten tro på meg selv.  Jeg ønsker å gjøre noe med det. Jeg håper at jeg kan begynne smått å vise meg selv at jeg kan. For jeg vet at jeg har hauger med ting inni meg som trenger å komme ut på en eller annen måte.

Jeg har en kunstner inni meg. Hun må komme frem. Jeg trenger det.

Jeg må slutte å bry meg om hva folk sier, eller hva de måtte tenke. Ja, for hvorfor er det sånn at man kan få 50 komplementer og èn negativ kommentar, også er det bare den ene negative tilbakemeldingen man bryr seg om?

For noe forbaska tull!      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar