onsdag 5. mars 2014

Fastelavenshelga

Vi hadde en fin fastelavenshelg. 
Og fredagen startet med at S skulle i karneval i barnehagen. 
I år ville hun være brud. Og spør du meg, har jeg aldri sett noen vakrere brud enn denne lille. 
Men HELDIGVIS er hun bare 4 år og skulle i karneval. 


Brudekjolen var på stort sett hele helga.


Vi lagde fastelavensris til min mamma.



Og boller med krem, som vi spiste oss kvalm på. 


S hadde også laget fastelavensris i barnehagen, som jeg skulle få.


Ellers så har jeg bare 8-12 uker igjen til babyen er på utsiden av magen min og ikke inni.
 Så jeg har begynt å gjøre klart ting som bør være klart.
 Har kjøpt en del klær, seng og andre fine babyting.
 Må nok vise frem litt etterhvert ;)

Jeg sover mye og har hatt en del vondt, men nå er det ikke lenge igjen,
 så jeg og den lille inni der skal klare oss fint den siste delen :)


Ha det fint sålenge! :)

-Dolamorola



4 kommentarer:

  1. Ja det var en nydelig brud. Var nok ei stolt jente som kom ï
    barnehagen den dagen. Ikke mange som var så fine tenker jeg.
    Boller hører med til fastelaven. Krem er jeg ikke så glad i
    Men visst en er blanda med vaniljekrem er det godt.
    Bjørkeris er jo en fast tradisjon i barnehagene. En enkel oppgave som
    ungene klarer å gjøre selv.
    Når en ikke er frisk i svangerskapet er det ikke så kjekt å være gravid.
    Godt det ikke er så lenge igjen.
    Ønsker deg lykke til og ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Vakker blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett
  3. Vakker blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett
  4. Vakker blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett