mandag 20. januar 2014

Hei igjen.

Godt over 4. mnd siden jeg har skrevet noe her.
Jeg har ikke hatt stort å komme med føler jeg. 
Bortsett fra at jeg venter på BABY nr.2, som skal komme i mai. 
Og det gleder vi oss selvfølgelig veldig til.

Jeg er sykemeldt og må ta livet veldig med ro.
Så jeg håper jeg kan få litt energi og inspirasjon fremover,
 slik at jeg ikke forsvinner i kjedsomhet.
Og jeg håper solen skinner mer. 
For i dag skinner den så deilig og jeg kjenner det gjør meg veldig godt.
Siden jeg ikke orker å gå tur, satte jeg meg i trappen og kjente på solen gjennom vinduet.
Da ønsket jeg meg en mer behagelig trapp så jeg bare kunne sitte der. 

Jeg skal ikke si at jeg skal bli flinkere til å skrive eller dele innlegg, for det funker sjeldent allikevel.
Men jeg håper inspirasjon kommer sammen med solen, så jeg kan ta bilder, male og skrive igjen.
Humøret mitt har vært flatt en god stund nå.
Derfor lite inspirasjon. 

Men jeg har solgt mitt første maleri, og det liker vi:





- Dolamorola



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar