fredag 9. august 2013

iMac - brodert pute - geiterams - inspirasjon

Jeg har fått meg et nytt leketøy.
Eller... en veldig nødvendig greie.
Den var litt for dyr til at jeg kan kalle det et leketøy.
Så et nødvendig redskap, er mer riktig... sånn ca.
Uansett, så har jeg fått meg iMac.
Så deilig å bruke, stor og fin skjerm, også er den pen å se på.
Det er også mange fine fasiliteter som jeg ikke har testet ut enda.



Jeg har funnet frem pulten min igjen og den gamle lilla stolen.


Og rompa mi plasserer jeg på en gammel brodert pute, etter LM sin Bestemor. 




Og hvem var det som sa at geiterams er ugress?
Jeg liker dem veldig godt! 

Dette er vel faktisk kvalifisert som et interiørinnlegg.
Haha.
Jeg føler meg pittelitt inspirert om dagen, så kanskje det kommer mer...? 
Det er alltid deilig med den type inspirasjon, så jeg håper på mer.




-Dolamorola



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar