fredag 10. mai 2013

Trøtt



Sover jeg mye, er jeg trøtt.
Sover jeg lite er jeg trøtt.
Sover jeg akkurat passe er jeg trøtt.

Drikker jeg tre kopper mørkesvart kaffe på morgenen er jeg fortsatt trøtt.

Av inneluft blir jeg trøtt.
Av for mye frisk uteluft, blir jeg trøtt.

Av lite trim blir jeg trøtt.
Av mye trim blir jeg trøtt.

Av stillhet blir jeg trøtt.
Av mas blir jeg trøtt.

Hvor er balansen?


Noen som kjenner seg igjen? 
Jeg synes nemlig det er så mange som klager på at de er så trøtte om dagen.
Hva har skjedd?
Er det noe vi spiser?
Er det noe vi ikke spiser?
Er det strålingen i luften?
Eller er vi bare late og giddaløse?
Er vi noen puddinger som ikke tåler en støyt eller ikke gidder å ta seg sammen?

Det er litt trøttsomt!

Kan noen vekke meg?

-Dolamorola



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar