lørdag 11. mai 2013

En fin vanlig dag


Dette er en dag sammen med S.
Og jeg har tatt bilder gjennom hele dagen. 

*

 Jeg og S sto opp i åtte-tiden. 
Og LM hadde allerede dratt på jobb som vanlig.



Vi lagde deilige frokost-pannekaker med kanel og revet eple i.


Vi koste masse på morgenen,
 og vi bestemte oss for at S skulle få fri fra barnehagen.

Så vi planla og dra til biblioteket istedetfor. 



Vi kom frem til biblioteket før åpningstid,
 så da fikk vi tid til å huske litt først.
 Jeg og selvfølgelig.


Kl 11.00 gikk vi inn.



Vi hørte på høytlesning og vi malte.



 Når vi var ferdige med det, valgte vi oss noen bøker og filmer som vi ville låne.


Så ble vi sultne og gikk til Mc Donalds og spiste oss skikkelig mette på frityrstekt mat.



 Vi kjøpte blomster.
Rosa selvfølgelig.



Nå var vi slitne, så vi gikk til nærmeste bussplass og tok bussen hjem.







 Når vi kom hjem var det godt å bare sette på TV og sitte hjernedød forran den.


 Det var så godt at vi sovnet faktisk begge to en stund.



Så kom LM hjem fra jobb, og satte igang grillen med det samme.





Og vi spiste lakrisis fra Hjem-is til dessert. 
Nam.


Pia-pus fikk også smake.


Så var pysjen på og senga var neste stopp.
Bare litt mer TV-titting og kosing først.

Vi var så trøtte at vi sovnet etter første blunk, både jeg og S.

En fin dag! 

-Dolamorola

3 kommentarer:

  1. JA det var en herlig dag.
    Godt å ha slike på sparket fridager av og til.
    Da kan en kose seg litt ekstra.
    Kjente meg igjen i det du skrev under her om
    å være trøtt. Skulle gjerne hatt svar på det.
    Syns og jeg er trøtt uansett hva jeg gjør.
    Håper du får ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett