torsdag 11. april 2013

Livet via instagram, uke 14




 S hopper i vanndammer på vei hjem fra barnehagen.




 Tegnet skisser med blyant


 Oppe men ikke våken.


 Solen skinner på henne med rødt hår.


 Solen skinte hele uken


Var i Oslo, og på Dagfinn Lyngbø show. 
Som selvfølgelig var gøy.
 På 1. rad, slik at jeg kunne se opp i nesen hans.




Ønsket meg disse rosene i en annen farge.


 Jeg malte


Jeg så kunst jeg likte.


Håper uken deres var en bra uke. 
For det var min.

-Dolamorola


1 kommentar:

  1. Koselig å få ta del i litt av det dere har gjort
    i løpet av uka.
    Så flink du er til å tegne. Flotte er de.
    Roser er vel ikke feil noen gang. Det er alltid
    koselig å få, eller kjøpe til seg selv. Men
    flott om en får de i den fargen en liker best.
    Du har ei skjønn jente. Det å hoppe i søledammer er
    veldig spennende.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett