mandag 11. februar 2013

Livet via Instagram, uke 6

Et sammendrag med bilder.

 

Det snødde masse på vei til jobb.


Jeg var på kaffe-og-kokosbollebesøk hos en venn.
Og jeg fikk låne en bok.

Jeg sendte bøker til søsteren min.

Begynte på boken og spiste på kafè.

Masse kos.

 Liker best å sove i hvitt sengetøy. 
Det føles liksom renere.

På jobb og soler meg litt i vinduet.

Fikk roser av LM.

J.M. Vasconcelos - Mitt søtappelsintre.

Egg og Bacon.

Besøkte skogen jeg vokste opp i.

Vi spiste kjeks, fordi vi ikke klarte å tenne bål.


Minner fra barndommen.



Jeg leste ferdig boken.
Og den var vakker.
Jeg gråt og jeg lo høyt, flere ganger og gjerne på samme side.

Ha en glad ny uke!

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. hei du. tusen takk for den hyggelige kommentaren! og fine bilder i like måte; særlig det med tretoppene!

    SvarSlett