mandag 4. februar 2013

Livet via instagram, uke 5

 Mangote. Og gode planer ble lagt og skrevet inn.
Jeg gikk med vogn i sølevær.
 Og S fikk hele veikanten med slaps i ansiktet idet en bil kjørte forbi.
Skal bli bra med vår.
 
Lakriste. Og løsnegler som datt av etter en dag.

S fikk fri fra barnehagen, og ble med på Cafè.

 Vi spiste ostekake med bringebærsaus på.


 Jeg drømte om at mine fingre klarte å lage fin musikk med dette instrumentet.

 S fikk polkadotter på neglene sine.


 LM kom hjem med noe godt til meg fra bakeren, før han dro videre på jobb igjen.
Noen får blomster... jeg får wienerbrød :)

 



-Dolamorola


2 kommentarer:

  1. Mange herlig bilder fra din uke.
    Så koselig at han kom hjemom før han skulle videre på jobb, og til og med hadde med noe godt til deg. De vinerbrødene ser kjempegode ut. Det gjorde forresten også ostekaka. Ostekake er vel min favoritt. Eller kanskje en av mine favoritter.hehe. Er jo så mye godt på kakefronten.
    Ønsker deg ei herlig ny uke :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Jeg elsker lakriste, og den ostekaka så knallgod ut, og for noen flotte gamle tangenter du viser frem. God helg til deg og dine, når den tid kommer! Klem fra Paris!

    SvarSlett