søndag 10. februar 2013

Morsdag


Det er morsdag. 
Og jeg er superglad for at jeg er mor til verdens beste jente. 
Og at jeg er datter til verdens godeste og snilleste mamma.
Jeg er så innmari glad i dem begge!

 At jeg er mamma selv, er den beste gaven jeg noensinne vil få. 
Å oppdra, å lære og å leke med verdens fineste jente, det er lykke det.




Den kjærligheten og omsorgen hun har, gjør meg stolt.
Hvis hun har en godtebit igjen i skålen sin, gir hun den til meg.
Hvis hun ser at jeg er lei meg, kommer hun og gir meg kos.
Hun elsker at jeg synger for henne og leser lange bøker for henne.
Hun og jeg danser rare danser sammen.
Og vi ler av filmer sammen.
Vi koser... mye!






Meg, mamma og S på samme dag i fjor.
Moren min er et nydelig vesen.
Hun er den snilleste.
Alt for snill for sitt eget beste.
Hun er ydmyk og råtøff på samme tid.
Da jeg var liten, ville jeg bli som henne.
Jeg lånte neglelakken hennes og sminket meg på samme måte.
Fordi for meg, var hun den peneste i hele verden.
Jeg likte spesielt godt da hun tok på seg miniskjørt og pyntet seg for pappa.
Hun var min helt, og det er hun fortsatt.
Glad i deg, Mamma!


 Og til alle dere  andre som er så heldige å være mødre,
Gratulerer med dagen!

(bildene er tatt litt her og der, og nå og da)

-Dolamorola


1 kommentar:

  1. Et herlig innlegg som hedrer både din mor og din datter.
    I tillegg kjenner jeg at du er ei god datter og ei god mor for din datter.
    Ønsker deg ei velsignet god ny uke :).

    SvarSlett