tirsdag 26. februar 2013

Livet via Instagram, uke 8













Uken gikk ut på mye kaffe og solskinn.
Noen klarte tilogmed og få lurt meg til å stå på slalom.
Selv om jeg var den som datt mest og stadig lå på ryggen oppned i bakkene,
 var det fantastisk gøy.
 For meg som ikke kom meg opp på skiene igjen fordi jeg lo så hardt,
 eller fordi jeg hadde viklet meg fast.
 Men kanskje var det mest moro for de andre, som hadde noe innmari komisk å se på.
Dagene etterpå hadde jeg et helt fargekart fordelt utover den såre kroppen min med blåmerker.
Det siste bildet er fra lørdagen.
Jeg var nemlig på kostymefest med jobben min og vi skulle være noe som begynte på bokstaven H.
Jeg var Huldra. 
Det hele endte med at Huldra tok seg en løpetur i skogen uten sko (som hun bruker å gjøre),
 så nå sitter hun med rennende nese og hes stemme pakket inn i alle husets pledd.
Neste gang skal jeg være en som er litt mer lur, som holder seg inne... eller som har på seg mer klær.
Kanskje en fjellgjeit med masse ull...

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Ja det er nok morsomt for andre å se at en detter
    når en står på slalom. Men den gleden skal ikke jeg gi noen. hehe Syns du er tøff. Jeg er ikke så tøff nei. Har aldri turt å prøve meg på slalom. Går ikke på langrennski lenger heller. Liker ikke å dette,
    Håper du blir fort i form igjen etter den kalde uteturen.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett