lørdag 9. februar 2013

Bildearkivet mitt

Jeg tittet gjennom bildearkivet mitt.
 Og jeg hadde helt glemt hvor glad jeg blir av fint interiør og fine settinger.
 Jeg er jo innmari materialistisk egentlig.
Men jeg liker å ha det pent rundt meg... og å se på fine ting gjør meg avslappet og glad. 
Det virker overfladisk ja. Men jeg bryr meg ikke, for meg ligger det dypere.
Så jeg ble igrunn inspirert av meg selv, den versjonen av meg som ser ting fra en annen vinkel.
Jeg husker det nå. 
Hvordan det var.
Og nå skal jeg rote mer i bildearkivet mitt og huske mer.










-Dolamorola

4 kommentarer:

  1. Så koselig.. God helg til deg..

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte og inspirerende bilder.
    Herlig. Jeg skal jammen lage noen slike
    hekla duk bilder på bruktmarkedet.
    Har jo så mange rammen der og også en del hekla brikker.
    Godt at en kan inspirere både seg selv og andre.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Her var jammen mykje fint.
    Slik gamal grøn vekt har eg også arva :)
    Smart med brikker i ramme. God idè.

    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei :) så fint du har det!! Ikke rart du inspirerer deg selv! :) eg og ble inspirert her. Og enig med deg, det gir mye å ha det fint rundt seg. KTenkte å legge meg som følger, men fant ikke ut hvordan ;) fant deg hos fjordheim. klem fra Lisbeth

    SvarSlett