torsdag 10. januar 2013

Godt nytt år!


Ja, jeg vet at vi har vært i et nytt år i snart to uker nå. 
Og jeg vet at julen er over. 
Men siden jeg har vært så okkupert med andre ting den siste tiden,
 viser jeg litt juleaktige bilder allikevel. 
Bilder tatt med mobilen min.
Jeg håper på mer action på bloggen dette året, og mer inspirasjon.
Og jeg håper ikke jeg har mistet alt for mange av mine lesere ;) 












Ha en fin dag! :)

Translate:
 Happy new year!
Yes, I know its bin a new year for almost two weeks now.
And I know Christmas is over.
But since I`ve bin busy for a while,
I`ll show you a few pictures from christmas anyway.
Pics taken with my phone, so sorry about the quallity.
This year I hope for more action on this blog and more inspiration.
I hope aswell I didnt loose too many of my readers ;)
Have a nice day!

-Dolamorola



1 kommentar:

  1. Ønsker deg et velsignet godt nytt år.
    Koselige julebilder her.
    Liker så godt de vinduene med de trekanta "listene" over
    Kjempefint.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett