lørdag 1. desember 2012

Prinsesse Frost sin nattkjole + meg på instagram

Denne vakre, vakre gamle nattkjolen jeg fant på fretex for en stund siden,
henger på en gren i gangen min.
Den minner meg om frost, 
så jeg later som om det var Prinsesse Frost som eide den før meg.






Jeg har gitt bloggen min alt for lite oppmerksomhet den siste mnd.  
Og jeg skylder på Instagram. 
Fordi jeg brått har fått opp øynene for denne fantastiske måten å få inspirasjon på.
Og kanskje gi.(?) Fordi det er jo nettopp det å gi inspirasjon som gir meg mest tilbake.
Hvis du har lyst til å følge med mer, så titt på instagram siden min.
Der viser jeg syn og saker jeg blir inspirert av, og deler det videre så fort jeg ser det. :)
Noe som gjør det utrolig mye lettere å dele det jeg vil dele.
Men som jeg ikke klarer å ta meg tid til å legge ut på bloggen. 
Samtidig kommer jeg til å bruke mange av de samme bildene i bloggen,
som jeg har brukt på instagram og. Så litt reprise kan det bli.
Linken til min instagram er på toppen på høyre side av bloggen min :)

Ellers er desember her, så nå er det lov til å drikke julebrus, spise pepperkaker og marsipangriser. 

Kos deg! Det skal jeg :)

-Dolamorola

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar