torsdag 6. desember 2012

Jul uten rødt

Vi skal ikke har rød jul i år.
Siden jeg forbinder rød-fargen med ROT, skal vi se hvordan det går i år.
Uten rødt!
Men jeg kjenner det kan bli vanskelig å få den samme julestemningen.
Jeg prøver så godt jeg kan.


Jeg har kjøpt fine løkblomster...


...tilogmed en minijulegran i potte.
Jeg setter frem alle gullrammene mine.


Og et reinsdyr her og der.
Og stjerner og hjerter selvfølgelig.


 
Her ligger prismene jeg brukte på fjorårets andventstake i en haug + en søt reinsdyrrompe.

Ja jeg prøver så godt jeg kan!
Mer jul og julerelaterte ting er på vei.

Sjallabais!

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Syns det var skikkelig koselig julestemning hos deg.
    Kan skape flott julestemning uten rødt.
    Her er det ikke mye rødt i jula.
    Men det sniker seg nok inn litt.
    Ønsker deg ei herlig førjulstid :)

    SvarSlett