mandag 3. desember 2012

1. søndag i advent på en mandag


I dag viser jeg bilder fra i går.
Det var 1. søndag i advent.
Og årets stake ble laget litt sånn på sparket,
siden jeg overhodet ikke hadde noe julestemning og tenkte det var lenge til vi skulle tenne det første lyset. Men brått var det søndag.
Alt jeg hadde var fire lys og tall.
Og mer trengte jeg egentlig ikke.
Kommer sikkert til å endre på den flere ganger før jul allikevel ;)
Uansett! Det første lyset er tent!
Og fint er det. :)


På fatet ligger det er pitteliten Bambi, som har mistet beina sine. 
Men får ligge der å være søt allikevel.


Jeg kjøpte tre små filleryer til en veldig billig penge her om dagen.
Jeg liker å bruke det istedet for duk. Synes duker blir for pent til hverdags...
og for mye rot og unødvendig.
Den grønne trekassen, er et bruktfunn jeg gjorde for flere år siden.






En gammel grønn julekule jeg kjøpte for 1 krone på fretex fikk også ligge der.


-Dolamorola 



1 kommentar:

  1. Det ble jo en stilig adventsdekorasjon.
    Min ble laget for salg, men ble ikke solgt,
    så da kunne jeg finne frem den i går når jeg ikke
    orket gå opp på det kalde loftet i går. hehe.
    Orket ikke det i dag heller, Så det er ikke kommet lys
    i vinduene her enda. Håper det skjer snart.
    Ha ei herlig adventsuke :)

    SvarSlett