onsdag 3. oktober 2012

Rastløs

Jeg er rastløs om dagen.
Jeg blir det innimellom.
Og da MÅ jeg gjøre noe sprell.
Noe gøy. Eller oppnå enda større mål enn ellers.
Gjøre ting jeg til vanlig ikke gjør.
Sprette langt utenfor den firkantede boksen. 

Som å hoppe i fallskjerm,
reise til et annet sted i verden,
dra på diskotek og danse så jeg blir støl i hoftene,
slå seg løs på en boksebag,
dra på konsert,
hoppe i havnebassenget og bade...

Slike ting gjør meg lykkelig når jeg er rastløs.
Om jeg ikke får gjort noe med det blir jeg superfrustrert.
Og dermed, sint og gretten!
Så jeg lengter etter å gjøre noe sprell, når som helst nå...
Det trenger ikke å være så ekstremt
Bare det er noe morsomt å få ut rastløsheten med.


Er det noen andre som blir rastløse, som vil sprelle sammen med meg?
Let me know! ;)



Dette bildet tok jeg med instagram, av en el-boks (eller hva det nå heter) langs ved veien.

-Dolamorola


3 kommentarer:

  1. Å ja, det hender vel en blir rastløs.
    Men jeg tar det nok ikke ut på så "ekstreme" måter.
    Hoppe i fallskjerm ? Nei det kommer jeg ikke til å gjøre noen gang. Men å reise en tur et eller annet sted, det kan hjelpe. Behøver ikke å være så lange turen. Bare jeg får tatt turen innom et bruktmarked eller to. Det hjelper for meg. Skal jeg virkelig ta i så kan jeg kjøpe meg noe som er litt dyrt, men som jeg har ønsket meg lenge. Noen ganger gyver jeg løs på stua eller et annet rom i huset å ommøblerer. Da får rastløsheten litt å bryne seg på. hehe. Jeg er nok litt kjedelig slik ja. Ikke så ekstreme ting som skal til for meg.
    Håper du får utløsning or din rastløshet.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    KOm over bloggen din tilfeldig i dag og hær likte æi mæi godt:)
    Æi e nok litt som dæi når æi blir rastlaus, må finne på nå sprell...men ikke så ekstremt som å hoppe i fallskjærm, for det tørr æi ikke:) hehe:)
    EN fin dag ønskes din vei.

    SvarSlett
  3. Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn,
    eller kanskje en lekker lue fra italienske Barnum - prøv lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett