mandag 22. oktober 2012

Maskefest

I år SKULLE jeg feire bursdagen min
Og jeg ville gjøre noe gøy. 
Derfor ble det maskefest, 
så jeg ba inn folk som gjør meg glad.
Jeg tok på meg fin sort kjole, grønn neglelakk, og maske.
Øl i kjøleskapet.
Fine folk kom med alle mulige slags masker på.
Jeg fikk gaver :) (som jeg må vise dere senere)
Vi sang og danset som sprø folk.
Vi gikk ut og danset og sang enda mer.



Den masken jeg har på meg her, skal jeg fortelle mer om senere :)

Silje hadde superfin maske med glitterfjær


Linn, Monica og meg.
Den perfekte trioen.
Jeg hadde en flott kveld/natt!
Og jeg tror ikke det kunne blitt bedre.
Takk til alle som kom og gjorde dagen min fantastisk!

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Gratulerer med overstått dag.
    Koselig å feire den sammen med gode venner.
    Ønsker deg en fortsatt herlig høst :)

    SvarSlett