fredag 26. oktober 2012

Jeg er en kikker som liker å titte

Ja, helt sant!
Kanskje ikke helt en sånn kikker som man tenker på når man sier kikker da.
Men jeg er en sånn en kikker som kan gå ut av huset,
bare for å snuse rundt på steder jeg ikke har sett før.
Eller å lete etter fine syn. Syn som gjør meg glad.
Som kanskje er litt spesielle, eller som gir meg en slags følelse, eller som bare er vakre.
Da tar jeg ofte bilder, slik at jeg kan huske hvordan jeg følte da jeg så dette.
Sånt som det gir meg inspirasjon, og gjør at jeg får lyst til å leve mer.

Å bare gå å titte,
er en av mine favoritt-ting å gjøre.
Gå andre veier enn hva jeg ellers gjør.
Legge merke til hvordan lyset treffer gresset når det er dugg i det.
Og ellers bare legge merke til ting,
og få lov til å nyte det uten å måtte forte meg.









Mest sansynelig siste tur med mine røde lakkboots.
Jeg har gått hull i dem.
Trist men sant. 



Denne fiiine ullgenseren fra 70-tallet fikk jeg av en god venn.

Ha en fin dag! :)

-Dolamorola





1 kommentar:

  1. Flotte bilder du har tatt.
    Jeg syns alltid der ser så koselig ut å kikke i vinduene til hus vi kjører forbi når vi er ute å reiser en kald og litt sur kveld. Lurer alltid på om det er så koselig der inne som det ser ut for oss som reiser forbi. Håper jo det. En flott ullgenser. Er visst på tide å finne frem de varme klærne nå ja.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett