tirsdag 23. oktober 2012

Bursdagsgaver

Jeg hadde en flott bursdagsfest på fredagen.
Og gavene var bare toppen av kransekaka! :)

Dusjgele og bodybutter med deilige lukter fra bodyshop.
Gavekort på Fretex, slik at jeg enklere kan starte på en av mine fine prosjekter.


Fin grønn pung, som jeg kan putte sminken i, eller kanskje pengene mine.
også en nydelig notatbok.
Alle trenger en notatbok!


Vakre ord, som betyr mest av alt.
At jeg har venner som tror på meg og mine visjoner.
Og som mener jeg er vis og fantastisk.
Ingenting kan slå det.



Makroner!
Det var fire der, på bildet er det tre... men nå er det bare to igjen! 
Mmmm.


Også disse fantastiske, rare, vakreste, grønne fløyels-bootsene!!
Jeg elsker dem!
Jeg så dem i en butikk for en uke siden,
og ønsket av hele mitt hjerte at de var mine og at jeg kunne ta dem med meg hjem.
Også dukker de opp på magisk vis på bursdagen min!

Fikk også en sort wowkjole med åpen rygg, som jeg hadde på meg på festen. 
Men den har jeg ikke fått noe representabelt bilde av ;)
Også penger. Som er gull verdt nå.
Jeg er så takknemlig!

Ha en fin dag! :)

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. HEr var det mange flotte gaver.
    Alltid koselig å få gaver selv om det er det at vennene
    viser de setter pris på en som er det viktigste.
    Ha en herlig tirsdag :)

    SvarSlett