fredag 31. august 2012

Ikke helt som alle andre


Hvordan kan det ha seg at jeg synes det er stygt med en orkidè i mitt vindu, når jeg vet at stort sett alle normale mennesker liker denne blomsten?? Kanskje det er nettopp derfor! Fordi alle andre liker den, så må jeg avsky den i mitt hjem. Hos andre synes jeg den er vakker, skjør og elegant. Men hos meg, blir den som rot. Jeg skulle gjerne vært en enkel person som liker det som er vanlig... men det er jeg ikke. Og det er derfor jeg liker meg selv. :)

Ha en fin dag! :)

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Jeg ahr orkideer i vinduet, syns det er fint.
    Høs andre ser jeg ofte orkide på bordet og syns det ser flott ut. Tenker stadig jeg skal prøve det. Men hos meg blir det ikke så fint. Får det liksom ikke til å passe inn. Egentlig veldig greit at en liker litt forskjellig.
    Ønsker deg ei herlig helg i Halden :)

    SvarSlett