mandag 27. august 2012

Don`t judge a book by its cover...

... Eller?
Jeg var på bruktbutikken og fant så mange fine gamle bøker... 
men siden jeg skulle gå hjem igjen,
tok jeg ikke med meg flere enn jeg klarte å bære.
Greia er egentlig det at jeg er ikke noen særlig til lesehest.
Men jeg synes de er så vakre... også er det noe magisk med det å blad i en gammel bok...

Lukten, lyden av når man blar over til neste side,
fargene og at de ser godt brukte ut.

Skulle gjerne vært god på å lese, og ikke minst ha tålmodighet til det.
Så mine bøker står bare og ser pene ut og gir meg litt hverdagsmagi innimellom. 



Ha en fin dag! :)

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Jeg leser veldig mye.
    Men kan og kjøpe gamle bøker bare fordi gamle bøker er flotte å se på.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett