fredag 20. juli 2012

Siden sist...


... har mye skjedd.
Jeg har hatt tre gode venninner som har hatt utdrikningslag,
bryllup, og for en uke siden kom jeg hjem fra en veldig fin Italia-tur. 

Min bror og hans familie har vært på europatur med bil i fire uker. En av ukene fikk jeg komme nedover å bo sammen med dem i et hus i Toscana. En fantastisk tur og en fantastisk fin familie.
Jeg tok mange bilder selvfølgelig... og her er bare en liten brøkdel av dem ;)


Italiensk is, kan ingenting slå


            Vi var i Montepultciano...




... i Volterra...







   Også var vi på en dagstur til Venezia, der vi selvfølgelig tok gondol :)


Mye har skjedd, derfor har det vært lite action på bloggen.
Men du, så mye fine ting jeg har fått vært med på i mellomtiden ;)

Ha en fin dag!

-Dolamorola






2 kommentarer: