tirsdag 3. april 2012

Lys og fine ting

I stad måtte jeg bare ta noen bilder. 
For lyset var så deilig.


I går plukket Sofie blomster til meg.
 De blomstene jeg nettopp hadde fått av mamma, for å plante litt.
Og Sofie syns at blomstene er finest uten stilk.
Jeg syns også de var fine uten stilk,
 ihvertfall oppi det lysegrønne Figgjo eggeglasset. 





 I dag tok jeg sjansen på å vaske trekket på sofaen i vaskemaskinen.
 Litt spennende å se om de kommet til å passe,
 når de har tørket i morgen. 

Light and pretty things
The lighting was so nice today, 
so just had to take some pictures.
Sofie picked some flowers for me yesterday,
the same flowers that I got from my mom,
 so that I could make it a little nicer on our porch.
But its really pretty in my Figgjo eggcup aswell ;) 


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for veldig koselig kommentar, det varmer:)
    For en herlig blogg du har, flotte bilder og tekster, liker!
    og FOR en nydelig liten prinsesse!aaaw
    Håper dere får en herlig påske
    Klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Ja det var nydelig med tusenfryd i eggeglasset.
    Herlige bilder.
    Ha en velsignet påske :)

    SvarSlett