mandag 2. april 2012

Brukt og fargerikt

På fredag var jeg på bruktbutikken. Og jeg fant så mye fint.
Alle tingene er var skatter.



Røde klips-øredobber, ringer, rødt brilleetui, Supersøtt rød-rutete skjørt, senepsgul bolero. Til slutt fant jeg en utrolig kul vest, laget med heklede bestemorruter, og den er orginalt fra 70-tallet. 
Med andre ord, kjempefine funn. :)



For øyeblikket ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk fra snørr, tårer, sår hals og slapp kropp.
Og Sofie har påskeferie fra barnehagen. Så jeg satser på at jeg blir frisk så vi kan finne på noe påskesprell de neste dagene :)

-Dolamorola

Second-hand and colourful
Last Friday I visited the thriftstore. And I found many nice things. 
At this very moment Im laying in my couch, trying to get well from the flue.
Sofie has free from kindergarden, until next monay.  I hope I get well soon, so that we can do something fun this easter.

1 kommentar:

  1. Ja det var fargerike og fine ting.
    Ønsker deg riktig god bedring. Kjedelig å være sjuk når andre har fri.
    Håper dere får en fin påskehelg :)

    SvarSlett