tirsdag 27. mars 2012

Sikter etter et comeback


Jeg har hatt en tung og rar tid en god stund.
Men jeg kjenner nå at hjertet er på vei til å sprenges. 
 Takknemlighet for at Gud er god,
 for folkene rundt meg og at livet mitt er så bra og at det skal bli enda bedre...
 nei, det skal bli fantastisk! 
Det skal regne lykke på meg og folk rundt meg!

Jeg skal ha et comeback uten like! 
Jeg skal la meg repareres, og bygningen som jeg er, skal bygges enda bedre og høyere enn noen gang. 
Den jeg er kommer straks til å reise seg og skinne et annet lys.

-Dolamorola

Shooting for a comeback
I had a long periode, with unhappyness in my life in some time now. 
But now I feel that my heart is about to explode.
Im greatfull that God is good,
greatfull for my friends and family, and that my life really is great, and that its about to be even better...
No, its about to be awsome!
Its going to rain happyness over me, and people around me.

Im going to have a comeback I never have seen before!
Im letting myself be repaired, and the building that I am, shall be even better and even taller.
Who I really am is about to rise, and shine a new and different light. 





1 kommentar:

  1. Håper du får oppleve all den lykke og glede du fortjener. Hørte nettopp på ei jente som sang You raised me up, aldeles nydelig. Håper du får kjenne det samme. Ønsker deg alt godt :)

    SvarSlett