onsdag 8. februar 2012

I vesken, ROSA

Jeg blir inspirert av de merkeligste ting. 
I dag var det innholdet i vesken min. 
Og det ser ut som om temaet er ROSA


1. Planbok 2. Mobil 3. Nyeste utgave av rom123 
4. Ipod 5. Markørpenn 6. Strikker og spenner 
7. Sjokoladepapir 8. Øredobber 9. Neglefil 
10. Maskara 11. Sofies solbriller 12. Sofies smokk 
  


Ipoden min fikk jeg i gave av min snille LM, til 20års dagen.







Ha en fin dag :)

-Dolamorola

English
I get inspired by the weirdest things.
Today it was the things in my handbag. 
And it looks like the theme is PINK.

1. My schedulebook 2. Mobilephone 
3. The newes edition of the interiormagazine, rom123
4. Ipod 5. Markerpen 6. Hair accessories  
7. Chokolate paper  8. Earrings 9. Neil file
10. Mascara 11. Sofie`s sunglasses 12. Sofie`s pacifier

I got my Ipod from my husband, on my 20th birthday.  
On it, it`s written: I love you Dola! You are the best! :) 

So cute :)

Have a nice day! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar