søndag 5. februar 2012

Heldige meg...



Har tre slitne fininger i hus. 
Den ene har sovet borte hos Farmor og Farfar i natt, ho ligger og snorker i sengen sin.
Den andre har også sovet borte i natt, han ligger lang som han er i godstolen og puster tungt med brillene sine på brystet.
Den tredje er Pia-pus som har vært ute i blest og kulde i over et døgn, og ligger nå å sover på en stol under varmepumpen.

Jeg har også sovet borte i natt, men jeg er våken og nyter de deilige lydene. Katten som maler, snorkelydene fra rommet til Sofie, LM som puster tungt, varmepumpen som suser og jeg som trykker på tastaturet. 

Føler meg heldig for at denne familien er min!

Ha en fin dag! :)

-Dolamorola


English

I got three tired, cute ones in this home.
One of them was sleeping at her grandparents last night, now she`s asleep and snoring in her bedroom.
One other of them did also sleep away from his home last night, he is laying all stretched out in his Lazyboy. Sleeping and breathing heavy, with his glasses on his chest.  

The third one, is our cat. She was outside in the COLD weather all night, and are now sleeping under the heating-oven.
I was up almost all night myself, but I am awake and enjoying the nice sounds.
The cat is purring.
The snoring sound from Sofie`s bedroom.
The heavy breathing from LM (my husband).
And me, who taps on the computer- keyboard.



I feel lucky, this family is mine! :)



Have a nice day! :)




2 kommentarer:

  1. Ja det er godt å ha alle sine kjære rundt seg.
    Godt å nyte ei stille stund for seg selv.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett