onsdag 11. januar 2012

Mer lys uten gardiner

I går fjernet jeg gardinene på alle vinduene. Også SÅ deilig det er! Masser av lys flommer inn i leiligheten vår nå.

Og lyset blir magisk. Det er luftig, og jeg får puste igjen.

Ahhh...







Det deilige ettermiddags lyset treffer kjøkkenhyllen min utrolig fint.


Denne skjønnheten fikk jeg av moren min for et par måneder siden.



 Her står alle mine favoritt loppekrus :) Like glad i dem alle sammen.

Ha en fin dag! :)


-Dolamorola

English

Yesterday I removed all of my curtains.
And it was sooo nice to have all the light poring inside my windows,
and right on my kitchen shelf. 
The light is magical, and I feel like I can breath again.

The beautiful green ball of glass, I got from my mother a few moths ago.
All of my favorite flea market-mugs, I love all them very much. :)

Have a nice day! :) 

2 kommentarer:

  1. Nesten så jeg blir fristet til å fjerne noen gardiner her også. Er godt å se lyset komme nå på denne tida. Har foresten ikke ahtt gardiner på kjøkkenet i jula. Hadde heller masse pynt i vinduet.
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  2. Alltid deilig med masse lys inn i hjemmet, nå i disse mørke tidene.
    Veldig koselig blogg du har, så må nesten legge meg til som følger.

    Blogg klem fra Fredrikke

    SvarSlett