torsdag 12. januar 2012

Julestjerne-erstatnig

Etter julen og julestjernen forsvant, syntes jeg det ble litt mørkt i vinduene. 
Så jeg tok en av mine taklamper som jeg har tatt vare på for "nødsituasjoner" som denne
(noe jeg ikke får brukt noe særlig i denne leiligheten, siden jeg har over 4 meter under taket)


Jeg synes det ble kjempefint.


Er så glad i den gamle tvinnede ledningen,
som jeg fant på morfars låve.  


Og den supersøte blondeskjermen,
som min mamma sydde på et lampeskjelett en gang :)



Her glimter dere det nye ryeteppet mitt og,
som jeg fikk til jul av en venninne :)
Men mer om det senere.

Ha en fin dag! :)

-Dolamorola 




English

Christmas was over and I thought it was a little empty in my window,
after the Christmas-star went away with rest of the Christmas-decorations.
So I hung up one of my lampshades I had laying around for "emergencies" like this. ;)


I am very happy with the result. 
I love the twisted wire I found in my grandfathers barn. 
And the supercute lampshade my mother made a few years ago. 


Have a nice day! :)

2 kommentarer:

  1. SÅ kul lampe!!!
    Prikken over i`en altså:)

    God kveld til deg,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Enig med deg, supersøt lampe :) God helg!

    SvarSlett