tirsdag 10. januar 2012

Bloggeåret 2011, del 2

Og oversikten over bloggeåret 2011 fortsetter... :)





- Hadde jeg null inspirasjon
- Og fikk enda mindre når alt virket meningsløst, etter 22.07.11






-Koste oss fortsatt mye ute
- Og jeg begynte å pakke til Italia-turen





- Sofie ble 2 år! :) Og vi feiret i flere dager
- Jeg dro til vakreste Palermo, Italia



- Jeg begynte å bli et nattdyr og gjorde prosjekter om natten
- Skaffet meg enda et stort prosjekt
- Jeg hadde bursdag



- Jeg kjøpte meg verdens kuleste røde lakk-boots
- Inspirasjonen kom pittelitt tilbake
- Fikk gule blomster av mamma`n min :)
- Jeg lærte at jeg trivs best med å være meg selv, like rar som jeg er. Både i klesstil og person :)




- Julekos
- Lagde pepperkakehus

NYTT ÅR! :)

Håper på masse inspirasjon, gleder og opplevelser i 2012!

- Dolamorola

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar