mandag 9. januar 2012

Året 2011 på bloggen, del 1

En oppsummering på bloggeåret 2011! :)

Linker til månedene, er på navnet på hver mnd. 



- Jeg hadde masse inspirasjon
- Små, lodne kattunger løp rundt hos oss
-Frost på soverommet
- Lagde verdens beste cookies




- Lagde MASSE morsomme saker
- Fikk meg jobb :))
- Sofie hadde på seg hjemmelaget biekostyme på karneval




- Ble inspirert av min egen neglelakk
- Fant en pose-pose som jeg lagde på barneskolen
- Middagsfuglen flyttet inn
- Lagde en scitzofren pute
-Sofie fikk hjemmelaget strikket-lue av bestemoren sin




- Loppesesongen var i gang
- Vi var i hageselskap
- Hvitveisen var i grøftekanten
- Jeg lagde mitt største prosjekt hittil
- Jeg og Sofie hoppet i sengen med Sherrock på bena



- Fant masse lopper
- Heklet lampeskjerm
- Gjorde hagearbeid
- Lot meg inspirere av en oppslagstavle
- Koste oss ute i solen 









- Masse utekos
- Lagde sommerlige putetrekk
- Feiret verdens beste Solveig sin 30 års-dag
- Sofie fikk de søteste sommerskoene


Fortsettelse følger... ;)

Ha en fin dag! :)

- Dolamorola 


1 kommentar:

  1. Så flott årsoversikt du har laget.
    koselig å ha en liten oppsumering av året.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett