torsdag 29. desember 2011

Null rødt, kaffemaskin og kamera

Julen er nesten over, men i dag klarte jeg ikke å holde ut noe lenger med all den røde julepynten. Så i dag forsvant all den røde pynten opp i esken sin med lokket på. Men den julepynten som ikke er rød, får bli litt til ;)  Rødt gjør meg stresset. Så det var befriende å få det bort :) hehe.

Etter julen har jeg drukket MASSE deilig kaffe fra denne fiine kaffemaskinen fra Nespresso, som jeg fikk av LM, og noen andre som spyttet inn litt penger :) Utrolig fin å se på og veldig god kaffe!


En annen fantastisk ting vi har kjøpt oss, er et nytt kamera. For på selveste julaften, sa det kjære 5 år gamle kompaktkameraen mitt; Goodbye! Vi hadde mange fine øyeblikk sammen, jeg og det røde lille kameraet mitt. Men nå var det tydeligvis på tide å si hadet. 

Men allerede har jeg blitt superglad i erstatteren. Canon, EOS 550D heter den nye karen. En meget flott kar!!


Og jeg tror bloggingen blir som en fantastisk morsom lek, med så fine bilder som han gir :)

Håper det nye året bringer masse mer bloggerinspirasjon, enn hva som har vært. 

Nytt kamera, ny styrke... får vi håpe! hehe ;)

Ha en fin dag!

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Det eneste røde som har vært her i jula er etpar røde amaryllis, en du og noen røde engler. Det er fortsatt ikke ryddet bort. Men blir nok det første som forsvinner over helga. Skal jobbe hele nyttårshelga så det blir ikke jort noen forandringer her enda. Men jhenner jeg begynner å glede meg til å rydde bort litt og få inn noen primulaer og andre lyse fine planter.
    Gratulerer med kaffemaskin og nytt kamera.
    Spennende å ta bilder når en får noe en syns fungerer bra.
    Ha ei herlig nyttårshelg :)

    SvarSlett