søndag 18. desember 2011

Årets pepperkakehus

...ala Dola, begynte jeg å lage spontant klokken to på natten. Som jeg har sagt tidligere, er det nettop da min hjerne er mest kreativ. Og siden jeg tydeligvis har blitt et nattedyr, er det jo en helt super måte å utnytte det på :) 

Natt nr. 1:
Fikk stekt alle delene og begynt med melisglasuren.


Natt nr. 2:
Satt det sammen og gjorde det ferdig :)


Dette året ble ikke så dramatisk som i fjord.
For i år brukte jeg Wiltons konditorsprøyter,
i motsetning til en billigvariant som ble brukt i fjord. 
For å se fjordårets variant trykk HER

Ha en fin dag! :)


-Dolamorola

2 kommentarer:

  1. Slike kreative krumspring kan jeg ikke stille opp med. Utolig flott pyntet pepperkakehus.
    Ha en herlig adventsuke :)

    SvarSlett
  2. Rålekkkert!!!!! Digger det. Ha en flott mandag :)

    SvarSlett