søndag 6. november 2011

Soverom på hemsen

I dag skal jeg vise dere soverommet vårt. Altså hemsen :)
Vi har flyttet oss opp på hemsen slik at Sofie skulle få eget soverom.
Og når NIB sin utfordring denne mnd. er å vise frem soverommet,
fikk jeg en ekstra dytt til å gjøre det ferdig ;)
Og jeg deltar med dette første bildet. 
(bildekvaliteten er veldig dårlig, men det får bare gå :P)


Lyset er et mareritt der oppe, siden det ikke kommer så mye dagslys opp dit, men med mange lamper blir det finfint ;)




I speilet kan du se taket og rekkverket på kanten av hemsen. Og lampene i taket over stuen :)



Takhøyden er ikke full ståhøyde... men hva gjør vel det, når vi skal ligge alikevel? ;)
 Og ser du den trekanten bak sengen vår? Når det en gang var bedehus her, var den på toppen av døren. :) Men svigerfar og LM har bygget hems mellom den og døren.









Vi hadde en endel utfordringer når det gjaldt lagringsplass. Men nå er hemsen både lagringsplass, kontor og soverom ;) Men alt som er lagret her og kontoret synes ikke, fordi jeg har trekt et forheng forran alt sammen. Fungerer kjempefint :)



Ha en superduper dag! :)

-Dolamorola

3 kommentarer:

  1. Dette var utrolig fint, lykke til :-) (jeg heier på deg) Veldig fin blogg du har, legger meg som følger :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig det var på hemsen deres. Det ble en litt spesiell sengegavle da av den trekanten over døra. Stilig. Syns du har fått mye utav den plassen dere hadde til rådighet.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett