tirsdag 1. november 2011

Imens deler jeg noen bilder...

Her ligger jeg rett ut i vater og prøver å bli frisk fra ørebetennelse.
Jeg er proppa full av pinex forte og penicilin,
så det skal nok ikke ta lang tid før jeg er frisk igjen... håper jeg :P 

Imens deler jeg noen bilder...
Noen nye og noen gamle, som du kanskje har sett før. :)


Skiltet med fine leveregler, fikk jeg i bursdagsgave av min tante. Kritt-tavlen har jeg laget selv. Og klinkekulen aner jeg ikke hvor jeg har ifra, bare vet at den har fulgt meg veldig lenge. Og den minner meg om da jeg var liten.


Når man prøver å ta bilder av ting her hjemme, kommer det stort sett alltid en liten frøken som gjerne vil være modell. Og en superfin modell er hun også :)


Krakken er en gammel krakk fra pappa var liten.
Cathrineholm bollen er det eneste jeg har derfra, skulle veldig gjerne hatt mer. Og Haldenser som jeg er, burde jeg hatt mer, syns du ikke (?) ;)
Det er jo så fiiint design! :) 

-Dolamorola


1 kommentar: