torsdag 27. oktober 2011

Ny lampe og tredingser

Har lyst til å vise frem den nye lampen min. Den har sånn fin trekkspill-aktig stativ :P... ellerno. Fin er den hvertfall :) hihi  





                                                       

 Og som dere ser har jeg hele Twilight-samlingen med bøker :P Ja jeg er hekta. Jeg leste ut alle sammen på  2 og en halv uke. Flaut, men sant ;)  Smykket og den andre tredingsen som henger på siden av hyllen har LM hengt der. Og det ble jo i grunn veldig dekorativt, så de har fått henge der en god stund :P Han kan hvis han vil han og ;) hihi.



Fine trekasser er det mange av her i leiligheten. Men dette er en favoritt :)


Dette er altså tredingsen som ikke har noen virkning utenom å henge der eller på et nøkkelknippe og se tredings-aktig ut.

                         


 Ellers er det mye endringer som skjer på familiefronten. Jeg har fått fast stilling i jobben min :) Og LM som mistet jobben sin for 3 uker siden, har nettopp fått en ny jobb, som virker som hans drømmejobb :) Siden min jobb er stort sett bare i helgene har Sofie sluttet i barnehagen. Slik at vi kan spare litt penger på det. Da gjelder det å prøve å finne på masse gøy på dagene når vi går hjemme... Det er jo dumt å gro fast. ;)

Ha en fin dag :)

-Dolamorola
                             

2 kommentarer:

  1. Det er en praktisk leselampe. Har en slik liggende som jeg skulle hatt opp på veggen et sted, Men jeg har egentlig tenkt å male den først. Får se hva det blir til. Flott kasse du har. Veldig greit å bruke til et eller annet i inredningen. Har flere rundt om i huset jeg også.
    Gratulerer med fast jobb. Godt å vite at en har noe fast så kan en heller jobbe litt ekstra visst det passer slik. Godt at mannen så raskt fikk seg ny jobb. Ikke bare å være arbeidsledig når en har familie.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. "Tredingsen" er kanskje det beste minnet Lars og jeg har ihop. Så den har mye symbolsk verdi iallefall =) Fin lampe!

    SvarSlett