tirsdag 11. oktober 2011

Gamle filmer på en vegg

For noen netter siden, slet jeg med å få sove (noe jeg sliter med hver natt nå virker det som :p). Så da fikk jeg er morsom idè. Jeg printet ut flere bilder av skuespillere og scener fra gamle filmer, og hengte de på veggen. Og Sofie ble helt i ekstase når ho fikk se Mikke mus som hang der på veggen. Og ikke bare det... men også katt (felix the cat), og ape (king kong og chewbacca), og flere menn og damer! ;)


Jeg lagde ord av ståltråd.


Pittelitt nytt fra meg :) Har helt forsømt bloggen min en lang lang stund nå. Men nå har jeg fikset meg ny header i det minste. Også har jeg flere idèer på gang nå, så kanskje det vil bli en forandring på forsømmelsen fremover ;)

Ha en fin Tirsdag! :)


-Dolamorola

3 kommentarer:

  1. Så morsomt det var da. Passer sikkert bra med slike bilder på veggen hos deg. Kan tenke meg at det er spennende for ei lita jente å finne kjente figurer på veggen over sofaen :)

    SvarSlett
  2. Dola daaaa.. Når ble Chewie en ape???

    SvarSlett
  3. Ikke jeg som sier det. Sofie som sier det ;)

    SvarSlett