lørdag 15. oktober 2011

Et prosjekt...


...på gang :)
Denne kjøpmannsdisken fikk jeg av mormor og morfar for en god stund siden. Jeg har hatt planer for den lenge, men jeg har liksom aldri fått startet med den. Men nå har jeg fått den to meter lange disken inn i den lille leiligheten vår, så nå MÅ jeg begynne ;)



Den har masse fine skuffer med mye oppbevaringsplass.
Noe som trengs sårt her i huset.


Tror jeg skal bytte ut glassplatene med treverk,
for den er veldig ripete og slitt.


Greit, jeg liker slitte ting...
men ikke slitt glass, det ser bare møkkete ut.


Folk bare ler oppgitt av meg, når jeg tar vare på slike ting.
Spesielt LM, var ikke noe særlig hjertet på at jeg skulle ha denne med meg inn.

Men bare vent folkens, denne blir kjempefin når jeg er ferdig med den! ;)
Hihi.

God helg til dere! :)

-Dolamorola



1 kommentar:

  1. Hei Victoria
    Wow, den var helt fantastisk denne kjøpmannsdisken og slitt på en herlig måte, synes jeg!
    Tror jeg hadde beholdt den akkurat som den er, med den litt slitte, industrielle looken.
    Ha en fin søndag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett