tirsdag 25. oktober 2011

1 bord + 3 stoler i str. Small




Her om dagen kom broren min brasende inn døren. Og med seg hadde han et lite bord og tre stoler. Jeg kjente det igjen, for dette settet var det settet som hans kone hadde når hun var liten. Nå hadde de bestemt seg for å kaste det, men de måtte bare dra innom meg først og høre om jeg ville ha det til Sofie ;) For de visste at jeg likte slike gamle ting som egentlig var klare for søpla :P hehe. Først når jeg fikk se det tenkte jeg... eller jeg tenkte det ikke bare, jeg sa det: "Å NEI!! Nå har jeg ikke plass til mer her i denne lille leiligheten"... så jeg reagerte med å bli litt grinete :S Men jeg tok det imot. Når jeg fikk stablet det inn og fant en plass til det, etter å ha ommøblert og tenkt lenge på HVOR I ALL VERDEN skulle jeg plassere dette, fant Sofie ut at dette passet jo PERFEKT til henne, og da var det jo gjort :) Så den har blitt en stor favoritt etter det. Og jeg må jo si at jeg syns det er innmari søtt :) Nå vurderes det bare om jeg skal male eller ikke...? :P

-Dolamorola

1 kommentar:

  1. Så koselig det var da med søte bamser på.
    En kan jo ikke kaste slike fine ting.
    Godt du fant en plass til det.
    Kos deg fortsatt med høsten :)

    SvarSlett