onsdag 6. juli 2011

Sommer - inspirasjon

Det er sommer og det er jo kjempedeilig! Men noe er gæli... som noen vet, er jeg fullstendig avhenging av inspirasjon for å få nok energi. Uten det, klarer jeg ingenting... ikke engang å holde huset ryddig ;) haha. Og nå har jeg bare hatt små øyeblikk med inspirasjon i løpet av et par mnd. Ja, og huset har ikke vært helt ryddig siden da... bare sånn førstehjelp innimellom ;)


Så nå prøver jeg et desperat forsøk på å få mer av det...


Ved å plukke inn markblomster, og endre litt på inspirasjonstavlen min...

Og på pulten min står det nye barnehagebildet av Sofie-fine <3...


Har tilogmed ribbet en fugl og dratt med meg fjær inn ;)...

Har tatt frem tapet og papirruller...


Og nå bare venter jeg utålmodig...! ;)

Ha en fin dag!

- Dolamorola




1 kommentar:

  1. Får ihvertfall inspirasjon av å se på dine bilder. Må ut å plukke en bukett blomster i morgen, etter at jeg har ryddet og vasket litt i stuene.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett