fredag 3. juni 2011

Lopper

Jeg var på loppemarked-maraton, for et par uker siden.

Tre loppemarkeder på samme dag.

Og jeg fikk med meg en fin fangst :)





Loffen syns også fangsten var fin. Og ho fikkk et helt eget lite sopebrett. :)
Jeg fikk to figgjo eggeskåler, fin grønn trekasse, norgesglass, ramme, lampe, fire hjul, og div andre fin-fine ting :)

Alt sammen for ca 200 kr :)

I dag har vært en deilig og varm sommerdag her i fine Halden.
Håper dere også har hatt en fin dag. :)

- Dolamorola

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk tak i. Likte veldig godt det fine sopesettet. Herlig.
    Har etpar slike eggeskåler, men skulle gjerne hatt flere. To er ofte litt lite.
    Koselig at du er tilbake med innegg. Håper at det er i orden med dataen.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. din flinke loppe-shop'er,
    det var MYE fint!
    føste gang jeg titter innom bloggen din i dag,
    gleder meg til å se mer!
    klem Tone

    SvarSlett