søndag 1. mai 2011

Uforberedt... Men med god fantasi...

Når det er søndag, og man kommer på at man skal i barnebursdag den samme dagen, uten å ha husket å kjøpe noen gave... jo da lager man en ;)


Et skrin jeg hadde liggende, malte jeg og pyntet med heklerier og en sommerfugl.


Jeg heklet et armbånd.


Og laget en kritt-tavle :)

Var usikker på om noe av det falt i smak, så jeg safet med en ballong med en 100-lapp i også :) Og jenta ble fornøyd ;) Hadde det vært en gutt jeg skulle lage noe til, hadde det blitt værre med fantasien :P For det er jo ikke lenge siden jeg selv var en liten prinsesse, så jeg husker godt hva jeg selv likte ;)


Jeg må forresten fortelle om hvordan min dag startet i dag... Jeg våknet av at døren på soverommet vårt smeller igjen, og etterpå hører jeg små steg utenfor i gangen og i stuen. Jeg kommer til meg selv og tar en titt i sengen til Sofie... Ingen sofie der! Jeg står opp og ser en liten rakker som har stått opp helt selv, og latt mamma og pappa få sove videre! Ho har funnet sol-lua si og crocsene sine og leker stille og rolig for seg selv.

Kanskje det er en idè og bytte tilbake til sprinkelseng?! ;) For jeg skulle nemlig bare prøve den fine skuvsengen som ho fikk da ho ble født jeg. Noe som viste seg å være ganske dumt, siden ho klatrer rett fra denne og over i vår seng... også tydeligvis, videre ut av rommet :P (og jada LM, jeg VET at du sa det var dumt, før jeg gjorde det... men jeg måtte jo prøve ;))


1 kommentar:

  1. Lurt å ha litt på lur, og å være så kreativ som du er. Da kan en redde dei fleste situasjoner. Flott skrin, arbånd og tavle.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett