fredag 20. mai 2011

Tapt....



Jeg er forferdelig trist nå. Ikke bare er dataen ødelagt, men harddisken med alle bildene på raste i gulvet i går. Så vi har ingen filmer eller bilder igjen av Sofie, eller noe som helst annet igjen. Bare de jeg har lagt igjen her og på facebook. Jeg har et bittelite håp om at det finnes et firma som kan reparere harddisken eller redde bildene og filmene der. Men jeg frykter det vil koste dyrt.

Bildene jeg har på kameraet er fra 17. mai. Og her er lille fine loffen med festdrakt fra name it, på trampolina. :)


Akkurat slik skal en 1,5 åring se ut etter en lang 17. mai. Skjorte, strømpebukser og smokken godt klistret til ansiktet sitt. Buff på hodet og gummistøvler på bena :)



1 kommentar:

  1. Så kjedelig da.
    Datene min klikket, men min sønn fikk kjøpt en kabel og klarte å overføre bildene fra den ødelagte dataen over til en ekstern harddisk.
    Kabelen kostet ikke mange hundrelappene, men skal en ha noen til å gjøre det koster det nok en del. Håper dere finner en løsning.
    Koselig bilde av en hoppene og en trett prinsesse.
    Ha ei flott helg, tross alt :)

    SvarSlett