onsdag 18. mai 2011

Reprise på badet


Min data er ikke helt i form... Så jeg får ikke lagt ut så mange innlegg som jeg ønsker om dagen. Får håpe den snart blir frisk igjen :) Men enn så lenge kan jeg låne LM sin PC og da tenkte jeg å vise dere en liten makeover jeg gjorde på badet vårt for noen år siden. Jeg startet med et hvitt lerret, med bare dusj, do, vask og vaskemaskin.

Og dette er hvordan det ble...








For dere som leste min gamle blogg har kanskje sett dette før.
Men litt reprise gjør vel ikke noe ;)


17. mai gikk fint for seg, med vond is-mage på meg og sukkerkick på Loffen.

Håper alle andre også har hatt en like fin 17. mai feiring :)


1 kommentar:

  1. Så koselig det er på badet. Nydelige hyller og kasse på veggen.
    Det gamle skapet du har lyst på var jo bare flott. Forstår godt følelsene dine. Håper du finner en tvilling en gang.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett