lørdag 7. mai 2011

Grønne fingre?

...Nope! Det har ikke jeg hvertfall. Jeg skulle egentlig hatt forbud mot å ha planter... fordi jeg dreper dem alle sammen. Det hender faktisk at jeg sender mine planter til min mamma på rekreasjonshjem innimellom (flaut, men sant). For hun har nemlig lysende grønne fingrer, og i dag har hun hjulpet meg med å plante blomster som jeg kunne pynte verandaen med. :) Men sånne som meg, som ikke har noe grønt i fingrene klarer heller ikke å få jord under neglene ;P Så jeg fikk disse supersøte hanskene av mamma.


Nå er verandaen fin med blomster på. Og i dag kommer LM hjem fra malmø, etter og ha vært borte siden torsdag. Så det skal bli godt å få han hjem igjen :) Det er ikke mange dagene han har vært borte, men jeg syns det er nok allikevel.

Bloggingen en stusselig om dagen... men slik er det når man ikke får nok inspirasjon ;) jeg kommer sterkere tilbake en annen gang ;)



1 kommentar:

  1. Fine hansker da. Jeg øver på å få grønne fingre jeg;)

    SvarSlett