fredag 29. april 2011

Trenger lys


Jeg trenger LYS!!! Ja jeg vet, det er jo vår og sola skinner for harde livet utenfor. Men innendørs trenger jeg mer lys. Ikke som i lamper, men som i hvitt og farger! Jeg skulle ønske jeg hadde helt hvite vegger og hvit sofa. Men en hvit sofa er nok ikke det beste med småbarn i hus ;) Skulle gjerne ha vært flink til å få det lysere med bruk av farger. Men jeg har rett og slett for mye beige og brunt som ødelegger litt i den store sammenhengen tror jeg, for alt jeg prøver blir bare... blæh, i forholdt til det jeg vil ha. Så nå tror jeg at jeg trenger å ta en ryddesjau her igjen, og bli kvitt saker og ting som jeg ikke trenger... igjen. Hehe, jeg er håpløs!

1 kommentar:

  1. Det er nok ikke bare hos deg det stadig trenges en opprydning. Det burde jeg også tatt snart. Har lett for å samle seg litt for mange ting og tang rundt om.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett