onsdag 13. april 2011

Hjemmelaget skap av gjenbruksmaterialer

Nå er jeg endelig ferdig med mitt største prosjekt! Og her her det! :)

Et skap laget av brukte materialer.


Ikke akkurat et bra håndtverk, men jeg liker det alikevel. Og jeg har faktisk gjort alt selv, bortsett fra litt starthjelp fra LM ;)

Brukte kun meterstokk, håndsag, drill og øyemål ;)

Gammelt, slitt, skjevt, og akkurat slik jeg vil ha det :)

Ikke en eneste en, som har sett det, har likt det :P hehe..

Bena tok jeg fra en gammel kommode.


Vinduet fant jeg i uthuset til mine foreldre.

Jeg brukte kjetting til å holde vinduet igjen.

Og hønsenetting på sidene :)


Jeg er fornøyd, til tross for at ingen andre liker det.. Sier det litt om hvor rar smak jeg har kanskje? hehe :P


Ha en fin dag! :)



2 kommentarer:

  1. Synes skapet ditt ble råstilig jeg, og helt unikt ...;o)

    Super uke videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. kjempe fiiin :) flinke du :D <3

    SvarSlett