fredag 8. april 2011

Dagens bruktfunn :)

I dag har jeg hatt barnefri, og da har jeg utnyttet dagen til å gå på en etterlengtet bruktbutikkrunde. Og det var så deilig, og så moro! Spesielt siden jeg fant så mye fint... Og alt sammen kom på rundt 100 kr :D Så jeg er superhappy! :)

Den blå og den hvite bollen hadde jeg i andre størrelser fra før, så da ble jeg glad når jeg fant flere av de samme seriene :)


Liten blå kuffert, slike som jeg er så glad i :) Og noen fine stoff som jeg skal bruke til div. syprosjekter.

To kjempefine skjørt, en liten veske og to gensere.

To kopper som falt skikkelig for :)

Sukkerboks, serveringsbrett og fint garn.



Og en fin heklet duk :)

Og alt dette for 100 kr!! :) Nå smiler jeg i loppishjertet mitt :D

2 kommentarer:

  1. Ja jammen har du gjort litt av en handel i dag. Så mange fine ting og veldig billig. Godt når det er slik. Er nok godt med en fridag uten barn av og til også. Har liksom mye bedre tid til å gå å kikke da.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. åh, så mye flott du har fått deg! Digget kofferten ;-)

    SvarSlett